Taller de Dansa i Moviment… comencem!

//CAT // castellà al final…

Dins el Projecte Comunitari de l’Antic Teatre, el passat 15 de Gener va començar el Taller de dansa i moviment per a gent gran del barri. Cada dimarts, a les 11.30h ens trobem a una sala cedida pel Convent de Sant Agustí per realitzar l’activitat.

El primer dia, ens retrobem amb els i les participants que havien començat al projecte a la tardor, i coneixem noves incorporacions.

Al final de la classe, molt canyera per cert, totes es mostren molt contentes per haver pogut reprendre l’activitat, i il·lusionades pel projecte que comencem conjuntament.

 

 

//CAST//

Dentro del Proyecto Comunitario del Antic Teatre, el pasado 15 de enero empezó el Taller de danza y movimiento para gente mayor del barrio. Cada martes, a las 11.30h, nos encontramos en una sala del Convent  de Sant Agustí para realizar la actividad.

El primer dia nos encontramos con los y las participantes que ya participaron en el proyecto desde otoño, y conocemos las nuevas incorporaciones.

Al final de la clase, muy cañera, por cierto, todas se muestran muy contentas por haber podido retomar la actividad, ilusionadas por el proyecto que empezamos conjuntamente.