Comencem a preparar la propera Mostra…

//cat (castellà al final)

Reprenem el Projecte Comunitari de l’Antic Teatre amb la gent gran del barri, després de l’aprenentatge i emocions compartides, i amb l’experiència de les diverses mostres amb públic del grup Ritme en el Temps, les participants han començat aquest octubre, una nova fase del projecte.

El primer dia es va realitzar el taller al Casal de Gent Gran, per donar a conèixer el projecte i buscar nous participants.

El 2n dia, ja al Convent de Sant Agustí ens trobem possibles noves participants. Ha corregut la veu i hi ha noves incorporacions que venen encuriosides per l’experiència que els han comentat les veteranes.

La sessió, comença com sempre amb escalfaments i posar en funcionament el cos. Es nota com, amb el pas dels mesos, han anat agafant pràctica i millorant la mobilitat,  a més de coordinar molt millor els moviments i conèixer els exercicis.

El sol es reflecteix per la finestra de la sala del Convent de Sant Agustí i es veu la gent (no massa, no és un carrer especialment transitat, només per la gent del barri) passant pel carrer, anant a comprar, a recollir els nens a escola… Aquesta hora i mitja sovint es torna com un parèntesi necessari del seu dia a dia que transcorre plàcidament entre la música, el reflex de la llum per la finestra i els moviments.

 

//cast

Retomamos el Proyecto Comunitario del Antic Teatre con la gente mayor del barrio, después del aprendizaje y las emociones compartidas, y la experiencia de las muestras con público del grupo Ritme en el Temps, las participantes han empezado este octubre una nueva fase del proyecto.

El primer dia se realizó el taller en el Casal de Gente Mayor, para dar a conocer el proyecto. El segundo dia, ya en el Convent de Sant Agustí, encontramos varias posibles nuevas participantes. Ha corrido la voz y hay nuevas incorporaciones que se acercan encuriosidas por la experiencia que les han comentado las más veteranas.

La sesión empieza, como siempre, con calentamiento y poniendo en funcionamiento el cuerpo. Se nota como, con el paso de los meses, han cogido práctica y han mejorado la mobilidad, además de coordinar mucho mejor los movimientos y conocer los ejercicios.

El sol se refleja por la ventana de la sala del Covent de Sant Agustí, y se ve la gente pasando por la calle (no mucha, no es una calle especialmente transitadas, solamente por la gente del barrio) yendo a comprar, a recoger los niños a la escuela… Esta hora y media a menudo resulta un paréntesis necesario en su dia a dia que transcurre plácidamente entre la música, el reflejo de la luz por la ventana y los movimientos de los cuerpos.