Centro de recursos

CASTELLANO (més abaix en català)

Centro de recursos

TEATRON inaugura un nuevo Openblog: el Centro de recursos.

El Centro de recursos es un blog colaborativo abierto a la participación que nace con la misión de reunir aquellos textos de reflexión que puedan enriquecer los procesos creativos proporcionando análisis que incidan en nuestra manera de pensar y trabajar.

El funcionamento propuesto consiste en publicar en formato post cada enlace recomendado acompañado de una breve reseña, al mismo tiempo que la referencia es añadida a una página índice que recoja todos los recursos ordenados por orden alfabético.

TEATRON os anima a participar realizando vuestras aportaciones. Para añadir contenido al Centro de recursos sólo tenéis que registraros en el blog, identificaros en él y publicar.

Esperamos que disfrutéis de este nuevo espacio.

Centro de recursos | Otros Openblogs de TEATRON

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

CATALÀ

Centro de recursos

TEATRON inaugura un nou Openblog: el Centre de recursos.

El Centre de recrusos és un blog col·laboratiu obert a la participació que neix amb la misió de reunir aquells textos de reflexió que puguin enriquir els processos creatius proporcionant anàlisis que incideixin en la nostra manera de pensar i treballar.

El funcionament proposat consisteix en publicar en format post cada enllaç recomenat acompanyat d’una breu ressenya, al mateix temps que la referència s’afegeix a una pàgina índex que reculli tots els recursos ordenats per ordre alfabètic.

TEATRON us anima a participar realitzant les vostres aportacions. Per a afegir contingut al Centre de recursos només heu de registrar-vos al blog, identificar-vos en ell i publicar.

Esperem que disfruteu d’aquest nou espai.

Centre de recursos | Altres Openblogs de TEATRON

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.