HILOMENTAL vuelve al Antic Teatre y en streaming en TVtronHILOMENTAL torna a l’Antic Teatre i en streaming a TVtronHILOMENTAL vuelve al Antic Teatre y en streaming en TVtron

El lunes 10 de febrero a las 21:00 CET, el HILOMENTAL, que tan buenos momentos nos ha hecho pasar, vuelve al Antic Teatre y también a la pantalla de TVtron en riguroso streaming en directo. En esta ocasión el videólogo anfitrión, Félix Pérez-Hita, compartirá su hilo videológico con Toni Serra aka Abu Ali, miembro fundador de los archivos OVNI. Recuerda que si no puedes ir a verlo Teatron te lo lleva allá donde estés.

HILOMENTALDilluns 10 de febrer a les 21:00 CET, l’HILOMENTAL, que tan bones estones ens ha fet passar, torna a l’Antic Teatre i també a la pantalla de TVtron en rigorós streaming en directe. En aquesta ocasió el videòleg amfitrió, Félix Pérez-Hita, compartirà el seu fil videològic amb Toni Serra aka Abu Ali, membre fundador dels arxius OVNI. Recorda que si no pots anar a veure-ho Teatron t’ho porta allà a on et trobis.

HILOMENTALEl lunes 10 de febrero a las 21:00 CET, el HILOMENTAL, que tan buenos momentos nos ha hecho pasar, vuelve al Antic Teatre y también a la pantalla de TVtron en riguroso streaming en directo. En esta ocasión el videólogo anfitrión, Félix Pérez-Hita, compartirá su hilo videológico con Toni Serra aka Abu Ali, miembro fundador de los archivos OVNI. Recuerda que si no puedes ir a verlo Teatron te lo lleva allá donde estés.

HILOMENTAL

This entry was posted in TVtron. Bookmark the permalink.