SUSPENDIDO: Liminal GR – Boda – Sesión de reflexión @ TVtron 23 Jul. 19h en directo desde Antic Teatre

ACTUALIZACIÓN 20/07/2012 20:00.

SE SUSPENDE EL EVENTO.

Liminal GR nos acaba de comunicar que el evento se ha suspendido.

Más información en este comunicado de Liminal GR.

El lunes 23 de julio, a las 19h, TVtron retransmite en directo Boda – Sesión de reflexión, una propuesta de Liminal GR en el Antic Teatre de Barcelona.

La sesión contará con la intervención del antropólogo, cineasta y programador multimedia Isidor Fernández, con el antropólogo y comisario de Liminal GR Marc Roig i con la historiadora del arte y comisaria de LiminalGR Pilar Cruz.

El amor es la religión de la posmodernidad. La sociedad de consumo nos propone aventuras intensas vinculadas a productos que garantizan la emoción en la vida de pareja. Viajes, joyas, perfumes o lavavajillas son los catalizadores del amor. El cortejo actúa como forma de reconocimiento en la fusión hacia la nueva entidad de pareja y el matrimonio se llena de experiencias intensas que relatan la fuerza de la unión. Y por tanto, en este “noviazgo continuo”, la boda pierde fuerza como ritual de paso y toma nuevas formas. O es un trámite administrativo inconfesable o una reliquia emparentada con la cursilería victoriana. Su simbolismo no progresa. La boda es la antítesis del amor posmoderno de clase media. Y ante tanta espiritualidad amorosa la industria de las bodas sólo puede sobrevivir como un simulacro. Una gran farsa irónica que comienza con las bromas de la despedida de soltero y continúa con un ridículo cuento de hadas, de lujo o de bisutería. La boda Liminal será bisutería de bazar asiático, popular.

Más información: blog de Liminal GR | Antic Teatre

Síguelo en TVtron.

—————————————————————

ACTUALITZACIÓ 20/07/2012 20:00.

L’EVENT S’HA SUSPÈS.

Liminal GR ens acaba de comunicar que l’event s’ha suspès.

Més informació en aquest comunicat de Liminal GR

Dilluns 23 de juliol, a les 19h, TVtron retransmetrà en directe Casament – Sessió de reflexió, una proposta de Liminal GR a l’Antic Teatre de Barcelona.

La sessió comptarà amb les intervencions de l’antropòleg, cineasta i programador multimèdia Isidor Fernández, amb l’antropòleg i comissari de LiminalGR Marc Roig i amb l’historiadora de l’art i comissaria de LiminalGR Pilar Cruz.

L’amor és la religió de la postmodernitat. La societat de consum ens proposa aventures intenses vinculades a productes que garanteixen l’emoció en la vida parella. Viatges, joies, perfums o rentavaixelles són els catalitzadors de l’amor. El festeig actua com a forma de reconeixement en la fusió cap a la nova entitat de parella i el matrimoni s’omple d’experiències intenses que relaten la força de la unió. I per tant, en aquest “nuviatge continu”, la boda perd força com a ritual de pas i pren noves formes. O és un tràmit administratiu inconfessable o una relíquia emparentada amb la cursileria victoriana. El seu simbolisme no progressa. La boda és l’antítesi de l’amor postmodern de classe mitja. I davant de tanta espiritualitat amorosa la industria de les noces només pot sobreviure com a simulacre. Una gran mascarada irònica que comença amb les bromes del comiat de solter i continua amb un ridícul conte de fades, de luxe o de quincalleria. La boda Liminal serà quincalleria de basar asiàtic, popular.

Més informació: blog de Liminal GR | Antic Teatre

Mira-ho a TVtron.

Retransmissió en directe en col·laboració amb l’equip d’Antic Teatre.

Amb el suport de:

This entry was posted in TVtron. Bookmark the permalink.