Información Profesional

 

Cane (nuria canela)

Barcelona, 1964

canecanela@gmail.com

www.tea-tron/cane.com

Diplomada en Relacions Laborals, decideix fer un canvi de rumb i entra al món  i submón de les arts escèniques i més profundament en el de la dansa contemporània.

Produeix espectacles i festivals d’arts escèniques, audiovisuals i altres projectes culturals i/o artístics. 

Ha realitzat produccions de dansa com Pobres Bestias de la companyia LA INTRUSA DANZA – Virginia García y Damián Muñoz, Sirena a la Plancha de SOL PICÓ; A+, cosas que nunca te conté, La canción de Margarita, L’home que no tocava de peus a terra, El bosque de Marcela, El Jardí inexistent, Peixos a les butxaques de la  Cia. SENZA TEMPO-INÉS BOZA i CARLES MALLOL; Space Invaders de LAS SANTAS-B. FERNANDEZ, M. MUNTANER i S. SANT-FUNK; God-Dog de Cia. BASHO-Arts Escèniques Contemporànies – TONI COTS.

Ha realitzat la producció dels curtmetratges NOT THE END, TXIKIPARK, LE PETIT MORTE, TIERRA PROMETIDA, VERTEDERO DE CORAZONES I VÉRTEBRA NEGRA que es projecten en l’obra de dansa Pobres Bestias de La Intrusa Danza,  ZOOMBADOS i altres videos d’espectacles.

Actualment gestiona i produeix les gires de les companyies:

LA INTRUSA DANZA, LAS REINAS i LAS GAMBAS. 

Gestiona I assessora companyies de dansa, associacions artístiques i culturals, col·lectius artístics, artistes, creadors, intèrprets… 

Forma part de l’equip de TEATRON, web social d’arts escèniques a internet www.tea-tron.com.

***************************** 

Cane (nuria canela)

Barcelona, 1964

canecanela@gmail.com

www.tea-tron/cane.com

Diplomada en Relaciones Laborales, decide hacer un cambio de rumbo profesional adentrándose en el mundo y submundo de las artes escénicas y más profundament en el de la danza contemporánea. 

Produce espectáculos y festivales de arts escénicas, audiovisuales y otros proyectos culturales y/o artísticos. 

Ha realitzado producciones de danza como Pobres Bestias de la compañía LA INTRUSA DANZA – Virginia García y Damián Muñoz, Sirena a la Plancha de SOL PICÓ; A+, cosas que nunca te conté, La canción de Margarita, L’home que no tocava de peus a terra, El bosque de Marcela, El Jardí inexistent, Peixos a les butxaques de la  Cia. SENZA TEMPO-INÉS BOZA i CARLES MALLOL; Space Invaders de LAS SANTAS-B. FERNANDEZ, M. MUNTANER i S. SANT-FUNK; God-Dog de Cia. BASHO-Arts Escèniques Contemporànies – TONI COTS. 

Ha realitzado la producción de los cortometrajes NOT THE END, TXIKIPARK, LE PETIT MORTE, TIERRA PROMETIDA, VERTEDERO DE CORAZONES I VÉRTEBRA NEGRA que se proyectan en la obra de danza Pobres Bestias de La Intrusa Danza,  ZOOMBADOS, dirigido por Gabriel Catalá y otros videos de espectáculos. 

Actualmente gestiona y produce las giras de las compañías:

LA INTRUSA DANZA, LAS REINAS i LAS GAMBAS. 

Gestiona y asesora compañías de danza, asociaciones artísticas y culturales, colectivos artísticos, artistas, creadores, intérpretes… 

Forma parte del equipo de TEATRON, web social de artes escénicas en internet www.tea-tron.com.

 

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *