LABORATORI DE PERFORMANCE AMB VÍCTOR PRADOS PINTO

És un taller / laboratori d’arts vives per a gent gran que pren idees, pràctiques i conceptes de l’art relacional, l’art d’acció i l’art sonor per a la planificació d’una intervenció en l’espai públic. Aquest és un espai de trobada i de creació, on podrem explorar la vellesa com un fenomen complex, és a dir, que un no n’hi ha prou amb un bastó per definir-la. Es diu laboratori perquè experimentarem amb nosaltres mateixos. Atrevir-nos a dir fora mida, a cantar l’incantable, a ballar el no ballable, a expressar l’inexpressable. És un exercici per confrontar els valors socials tradicionals i la seva transformació, un moment perquè la vellesa en si mateixa prengui els carrers per fer-se present i exposi el seu punt de vista de manera creativa en aquesta era d’individualisme, consumisme passiu i tecnologies desmesurades. Utilitzarem el cos i la veu com a eines que ens ajudin a construir els nostres propis aparells de comunicació per mostrar-li al món els nostres desitjos, les nostres aspiracions, les nostres preocupacions, que seguim aquí, més vius que mai!
Tots envellirem, l’interessant és de quina manera.
I tu, com vius la teva vellesa?

_Taller dirigit a gent gran en general_

ARTISTA

VÍCTOR PRADOS PINTO

vpinto.com

Artista multidisciplinari. Ciutat de Mèxic 28 de setembre de 1987. Va estudiar Arts Escèniques amb el Pedagog Fernando Briones des de 2006. Compositor i productor de música no formal i autodidacta. Influenciat per les idees de l’art relacional, la performance i l’art sonor. Desenvolupador del projecte d’experimentació escènica d’adults majors Yoloxochitl des del 2014. Beneficiari del PACMyC 2015 per un projecte escènic-musical sobre la festa patronal del barri del Nen Jesús. Ha generat projectes sonors i artístics fora de la CDMX com “Concòrdia” (performance), el laboratori d’art contemporani per a adults majors “Estar Junts” i l’esdeveniment d’electrònica Morelia Footwork Festa Founder i Producer del segell independent KBW Records i del projecte de vinculació sonora Fosca Rhythms. Actualment treballa amb la fundació alumnes 47 en un projecte d’art sonor enfocat a la radiofonia amb adults grans.

DATES I HORARIS

DE L’11 AL 30 DE JUNY DEL 2018.

DATA LÍMIT PER FER LA INSCRIPCIÓ DIVENDRES 8 DE JUNY.

Dilluns i dimecres: 10:30-13:00
Divendres 22 y 29 de junio: 10:00-12:00
Dissabte 30 de junio: 19:00-21:00 (presentació pública)

Total hores 20H

LLOC I INSCRIPCIONS

CENTRE CULTURAL SANTA EULÀLIA

c/ Santa Eulàlia 60.  L’Hospitalet de Llobregat

+ informació: info@materic.org

PREU

10 EUROS

esp__________________________________________________

Es un taller/laboratorio de artes vivas para adultos mayores que toma ideas, prácticas y conceptos del arte relacional, el arte acción y el arte sonoro para la planificación de una intervención en espacios públicos. Este es un espacio de encuentro y de creación, donde podremos explorar la vejez como un fenómeno complejo, es decir, que un bastón no basta para definirla. Se llama laboratorio porque vamos a experimentar con nosotros mismos. Atrevernos a decir lo indecible, a cantar lo incantable, a bailar lo inbailable, a expresar lo inexpresable. Es un ejercicio para confrontar los valores sociales tradicionales y su transformación, un momento para que la vejez en si misma tome las calles para hacerse presente y exponga su punto de vista de manera creativa en esta era de individualismo, consumismo pasivo y tecnologías desmesuradas. Vamos a utilizar el cuerpo y la voz como herramientas que nos ayuden a construir nuestros propios aparatos de comunicación para mostrarle al mundo nuestros deseos, nuestras aspiraciones, nuestras preocupaciones, que seguimos aquí, ¡más vivos que nunca!
Todos vamos a envejecer, lo interesante es de qué manera.
Y tú, ¿Cómo vives tu vejez?

_Taller dirigido a Adultos Mayores en general_

ARTISTA

VÍCTOR PRADOS PINTO

vpinto.com

Artista  multidisciplinario. Ciudad de México 28 de septiembre de 1987. Estudió Artes escénicas con el Pedagogo Fernando Briones desde 2006. Compositor y productor de música no formal y autodidacta. Influenciado por las ideas del arte relacional, la performance y el arte sonoro. Desarrollador del proyecto de experimentación escénica de adultos mayores Yoloxochitl desde 2014. Beneficiario del PACMyC 2015 por un proyecto escénico-musical sobre la fiesta patronal del Barrio del Niño Jesús. Ha generado proyectos sonoros y artísticos fuera de la CDMX como “Concordia” (performance), el laboratorio de arte contemporáneo para adultos mayores “Estar Juntos” y el evento de electrónica Morelia Footwork Fiesta Founder y Producer del sello independiente KBW Records y del proyecto de vinculación sonora Oscura Rhythms. Actualmente trabaja con la fundación alumnos 47 en un proyecto de arte sonoro enfocado a la radiofonía con adultos mayores.

FECHAS Y HORARIOS

DEL 11 AL 30 DE JUNIO 2018.

FECHA LÍMITE PARA LA INSCRIPCIÓN VIERNES 8 DE JUNIO.

lunes y miércoles: 10:30-13:00
viernes 22 y 29 de junio: 10:00-12:00
sábado 30 de junio: 19:00-21:00 (presentación pública)

Total horas 20H

LUGAR E INSCRIPCIONES

CENTRO CULTURAL SANTA EULÀLIA

c/ Santa Eulàlia 60.  L’Hospitalet de Llobregat

+ información: info@materic.org

PRECIO

10 EUROS

Esta entrada fue publicada en Activitats y etiquetada , , , , , , , , , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.