18/05 – GRAN TEATRO AMARO – Concert

★ 18 de Maig  18 de Mayo   18 of May ★



GRAN TEATRO AMARO


Concert

HORARIS ESPECTACLE
DIMECRES: 21:00 H
10€

HORARIOS ESPECTACULO
MIERCOLES: 21:00 H
10€

SCHEDULES SHOW
WEDNESDAY: 21:00 H
10€



Vocals, guitarres, banjo, compositor: Robert van der Tol
Contrabaix, serra musical, vocals: Mischa Kool
Mandolina, percussió, joguines, objectes, vocals: Gat
Tambors, marimba, piano: Panc Daalder
Bayan: Oleg Fateev


myspace.com/ilgranteatroamaro →

“… Desplegant un complet arsenal d’instruments: acordió, contrabaix, guitarres, banjo, mandolina, llaüt, serra musical, marimba, xilòfon, piano, percussions variades i tot tipus d’objectes… i ni un sol micròfon a l’escenari, ni tan sols per a la veu, tot a pèl i amb un so perfecte, sense que uns instruments tapin els altres… Un concert que es desenvolupa en dues parts, dos passis amb una breu pausa, com es feia abans…”

“… Gran Teatro Amaro recorre el temps i la distància amb una música que parteix de l’època d’entreguerres i reprèn la tradició europea que va truncar el nazisme, aquesta afortunada col·lisió dels aires canalles i cabareters procedents de l’evolució de folklores i músiques populars tradicionals amb les avantguardes artístiques i la música clàssica des d’una perspectiva totalment contemporània…”

“… Com un petit cabaret ambulant es presenta la troupe internacional i bohèmia del Gran Teatro Amaro… Com un tren exprés transeuropeu, un d’aquests trens d’abans que es desplaçaven lentament per les vies quan els viatges duraven el temps suficient com per gaudir del paisatge, un tren nocturn que passa per molts països buscant els seus racons més ocults i suggeridors, carrerons foscos i locals plens de fum…”

“… És un teatre i és amarg, com la vida…”

«… Desplegando un completo arsenal de instrumentos: acordeón, contrabajo, guitarras, banjo, mandolina, laúd, sierra musical, marimba, xilófono, piano, percusiones de toda índole y toda clase de objetos… Y ni un solo micrófono en el escenario, ni siquiera para la voz, todo a pelo y con un sonido perfecto, sin que unos instrumentos taparan a otros… Un concierto que se desarrolla en dos partes, dos pases con una breve pausa, como se hacía antiguamente…»

«… Gran Teatro Amaro recorre el tiempo y la distancia con una música que parte de la época de entreguerras y retoma la tradición europea que truncó el nazismo, esa afortunada colisión de los aires canallas y cabareteros procedentes de la evolución de folclores y músicas populares tradicionales con las vanguardias artísticas y la música clásica desde una perspectiva totalmente contemporánea…»

«… Como un pequeño cabaret ambulante se presenta la troupe internacional y bohemia del Gran Teatro Amaro… Como un tren expreso transeuropeo, uno de esos trenes de antaño que se desplazaban lentamente por las vías cuando los viajes duraban el tiempo suficiente como para disfrutar del paisaje, un tren nocturno que pasa por muchos países buscando sus rincones mas ocultos y sugerentes, callejones oscuros y locales llenos de humo…»

«… Es un teatro y es amargo, como la vida …»

Gran Teatro Amaro crosses time and space with music start from the interwar era, taking up again a European tradition cuts short by Nazism. That propitious collision of riff raff and cabaret airs marked by the evolution of folklore and traditional popular music infused with avant-garde and classical touches from a totally contemporary perspective.

The international bohemian troupe Gran Teatro Amaro presents itself as a small travelling cabaret, as a Trans-European express, one of those old trains, chugging leisurely along the tracks, allowing oneself to savour the landscape. A night train passing through many countries, seeking the most hidden and suggestive corners, those obscure alleys and smoke filled dives.

Unfurling a complete arsenal of instruments: accordion, upright bass, guitars, banjo, mandolin, lute, musical saw, marimba, xylophone, piano, all kinds of percussion and every class of objects. Not one single microphone on stage, not even for voice. Bare-boned perfect sound, no instrument covering another one.
A concert comprising two parts, two acts with a short intermission, as in the old days.

“… It’s a theatre and it’s bitter, as life..”