El equipo de Teatron hace vacaciones en agosto

Castellano (més abaix en català)

El equipo de Teatron se va de vacaciones en agosto. Mientras tanto, no se alarmen, Teatron continuará funcionando. Los robots de Teatron no necesitan descansar pero los humanos de nuestro equipo sí que lo agradecen, así que sólo los servicios que necesitan una intervención humana dejarán de funcionar unos días.

Durante las vacaciones no actualizaremos ni los destacados ni la agenda, ni actualizaremos nuestro Facebook. No atenderemos las peticiones de alta de usuarios, ni publicaremos nuevas videoplaylists, ni tampoco responderemos a las múltiples consultas y peticiones que nos escribís a través de nuestro formulario de contacto o que recibimos por e-mail.

Teatron es lo que publican sus usuarios. Los blogs seguirán en funcionamiento, todo lo que se publique en ellos seguirá apareciendo en la portada, en el archivo y en nuestro Twitter. Quien esté suscrito por e-mail al newsletter, lo seguirá recibiendo diariamente.

También podéis echarle un vistazo a TVtron. Hemos preparado una programación continua formada por una selección de vídeos publicados por los usuarios de Teatron. Además están disponibles las grabaciones de todas nuestras retransmisiones. Las encontraréis en el archivo de la tele.

Nos vamos de vacaciones. Os dejamos solos. Regad las plantas y portaros bien. Volveremos a encontrarnos en septiembre.

+++++++++++++++++

Català

L’equip de Teatron marxa de vacances l’agost. Mentrestant, no us alarmeu, Teatron continuarà funcionant. Els robots de Teatron no necessiten descansar però els humans del nostre equip sí que ho agraeixen, així que només els serveis que necessitin una intervenció humana deixaran de funcionar uns dies.

Durant les vacances no actualitzarem ni els destacats ni l’agenda, ni actualitzarem el nostre Facebook. No atendrem les peticions d’alta d’usuaris, ni publicarem noves videoplaylists, ni tampoc respondrem a les múltiples consultes i peticions que ens escriviu al nostre formulari de contacte o que rebem per e-mail.

Teatron és el que publiquen els seus usuaris. Els blogs seguiran en funcionament, tot el que publiqueu en ells continuarà apareixent en la portada, en l’arxiu i en el nostre Twitter. Qui estigui suscrit per e-mail al newsletter el continuarà rebent diàriament.

També podeu donar-li una ullada a TVtron. Hem preparat una programació contínua formada per una selecció de vídeos publicats pels usuaris de Teatron. A més estan disponibles els enregistraments de totes les nostres retransmissions. Les trobareu a l’arxiu de la tele.

Marxem de vacances. Us deixem sols. Regueu les plantes i porteu-vos bé. Tornarem a trobar-nos al setembre.

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.