DIA INTERNACIONAL DE LA MUSICADIA INTERNACIONAL DE LA MÚSICA

DIA INTERNACIONAL DE LA MUSICA

Un año más celebramos EL DÍA INTERNACIONAL DE LA MÚSICA en Sabadell con un concierto múltiple. Este año será en el patio de l’Estruch (c / San Isidro, 140) de 19.00ha 00.00h con las actuaciones de los grupos sabadellenses:

THE Meerkat Troops (rock alternativo: www.myspace.com / themeerkattroops)

STEREOCODE (powerpop: www.myspace.com / stereocodebcn)

SOUTHERN BASTARDS (glam rock)

THE EFFERVESCENT ELEPHANT (rock alternativo)

Desde 1 ª hora de la tarde ya se podrá disfrutar de la música durante las pruebas de sonido, que también forman parte del espectáculo de esta jornada cultura-musical. Se dispondrá de servicio de bar desde las 17.00h hasta las 00.00h a precios populares.

Contando con el apoyo y colaboración del Ayuntamiento de Sabadell y L’Estruch, la CMS (Coordinadora de Músicos de Sabadell) organiza por 3er año consecutivo este acto, después de hacerlo en el 2010 en la plaza del Vallès con la participación de 10 grupos musicales y el 2011 en la pl. St. Roque coincidiendo con los actos de Sabadell, Fiesta y Tradición, donde pudieron participar 3 grupos locales. Para completar esta jornada cultura-musical, la CMS también colabora para 1 ª vez en el Día de la Música de Roses donde ha sido invitada por la asociación Afines de el Alt Empordà y contará con un escenario propio en el paseo marítimo de Roses donde actuarán de 17h a 21h los grupos sabadellenses Los Peces de Cristina, Bhalsam, Momentos y Amígdala.

DIA INTERNACIONAL DE LA MUSICA

Un any més celebrem EL DIA INTERNACIONAL DE LA MÚSICA a Sabadell amb un concert múltiple. Aquest any serà al pati de l’Estruch (c/Sant Isidre, 140) de 19.00h a 00.00h amb les actuacions dels grups sabadellencs:

THE MEERKAT TROOPS (rock alternatiu : www.myspace.com/themeerkattroops)

STEREOCODE (powerpop : www.myspace.com/stereocodebcn)

SOUTHERN BASTARDS (glam rock)

THE EFFERVESCENT ELEPHANT (rock alternatiu)

Des de la primera hora de la tarda ja es podrà gaudir de la música durant les proves de so, que també formen part de l’espectacle d’aquesta jornada culturo-musical. Es disposarà de servei de bar des de les 17.00h fins les 00.00h a preus populars.

Comptant amb el suport i col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell i L’Estruch, la CMS (Coordinadora de Músics de Sabadell) organitza per 3er any consecutiu aquest acte, després de fer-ho al 2010 a la plaça del Vallès amb la participació de 10 grups musicals i al 2011 a la pl. St. Roc coincidint amb els actes de Sabadell, Festa i Tradició, on van poder participar 3 grups locals. Per completar aquesta jornada culturo-musical, la CMS també col·labora per 1ª vegada en el Dia de la Música de Roses on ha estat convidada per l’associació Afinem de l’alt Empordà i comptarà amb un escenari propi al passeig marítim de Roses on hi actuaran de 17h a 21h els grups sabadellencs Los Peces de Cristina, Bhalsam, Moments i Amígdala.

Share

Comments are closed.