NANDO CABALLERONANDO CABALLERO

En su último trabajo, titulado Plantes d’interior, Nando Caballero rodea con una banda potente y confirma los mejores pronósticos que se han hecho sobre él.

Después de quince años como presentador del magazine L’altra cara de la lluna en COM Ràdio y de diez como bajista de El Sobrino del Diablo, el sabadellense Nando Caballero decidió que ya era hora de estrenarse como compositor y cantante en solitario. Corría el 2010 cuando sacó su primer disco, Vuit dissabtes d’hivern, y un año después sorprendía con Dolors i maldecaps. Si el primero fue más electrónico y atmosférico, el segundo entró de lleno en el rock. Con el último trabajo, titulado Plantes d’interior, Caballero se rodea con una banda potente y confirma los mejores pronósticos que se han hecho sobre él.

En el seu últim treball, titulat Plantes d’interiorNando Caballero s’envolta amb una banda potent i confirma els millors pronòstics que s’han fet sobre ell.

Després de quinze anys com a presentador del magazine L’altra cara de la lluna a COM Ràdio i de deu com a baixista d’El Sobrino del Diablo, el sabadellenc Nando Caballero va decidir que ja era hora d’estrenar-se com a compositor i cantant en solitari. Corria el 2010 quan va treure el seu primer disc, Vuit dissabtes d’hivern, i un any després sorprenia amb Dolors i maldecaps. Si el primer va ser més electrònic i atmosfèric, el segon va entrar de ple en el rock. Amb l’últim treball, titulat Plantes d’interior, Caballero s’envolta amb una banda potent i confirma els millors pronòstics que s’han fet sobre ell.

Share

Comments are closed.