AMIGDALAAMIGDALA

AMIGDALAEl tercer concierto del SAM (acción Musical de Sabadell) este viernes 18 de noviembre en el EstruchBar con la AMIGDALA primer grupo (pop-rock) en formato acústico.Organtizat por la CMS (Coordinadora de Músics de Sabadell) y con la colaboración de la ciudad de Sabadell, la intención es ofrecer la posibilidad de mostrar los grupos locales de la ciudad en diversos lugares de música, desde pequeñas hasta grandes salas, clubes, pasando por etapas de eventos culturales y festivas de las fechas del Festival en la ciudadDía de San Jorge, como la música o es un dueto de guitarra Sabadell AMÍGDALAS-baterista de rock indie con 2 componentes que han pasado por bandas de proyectos muchos de la ciudad y que, como ellos mismos dicen, “Vamos A volver a los orígenes de nuestra AMÍGDALA”.Amígdala fue formada en 2007 después de la disolución del grupo anterior, esta disolución tuvo Espacio OLeg dos grupos los truenos, donde Ismael Ruiz fue el baterista de un tiempo (dos años) y la amígdala, donde Oscar Garcia (guitarra), llegó después de un tiempo y diferentes experiencias musicales y personales, pero regresó a su forma natural. Oscar y los músicos veteranos, reanudación el Isma, 2 en 2009 con fuerzas renovadas y amígdala proyecto muchas ideas en mente. A partir de conocimiento común, la letra y la música fueron tomando forma y fuerza. El gran número de influencias musicales (alternatinu pop-rock, tanto en español y anglo Saxon y francés) y agafessin perjuicio de no hizo las canciones, tanto en la personalidad musical como las letras que hablan siempre de vivences y experiencias personales. Al medio tiempo ritmos con guitarras, combinados con la fuerza y la pasión que este proyecto es eléctrico y emocional. La particularidad de este grupo es, sobre todo, que es un dueto, pero con tanta energía que parece que escuchamos a un grupo de 5 músicos.

-Actividad gratuita- AMIGDALATercer concert del SAM (Sabadell Acció Musical) aquest divendres 18 de novembre a l’EstruchBar amb el grup AMIGDALA (pop-rock) per primer cop en FORMAT ACÚSTIC.

Organtizat per l’entitat CMS (Coordinadora de Músics de Sabadell) i amb la col.laboració de l’Ajuntament de Sabadell la intenció és oferir als grups locals la possibilitat de mostrar la música a la ciutat en diversos espais, des de grans sales de concerts, fins a petits locals nocturns passant per escenaris de Festa Major i de dates festives culturals de la ciutat, com Sant Jordi o el Dia de la Música.

AMÍGDALA és un duet de Sabadell de guitarra-bateria d’indie-rock amb 2 components que han passat per molts projectes/bandes de la ciutat i que, com ells mateixos diuen: “tornem a l’orígen de la nostre AMÍGDALA”.

Amígdala es va formar al 2007 a partir de la dissolució de l’anterior grup Espacio OLeg, d’aquesta dissolució van sortir dos grups The Peals, on Ismael Ruiz va ser el bateria durant un temps (dos anys) i Amígdala, on va entrar Oscar García (guitarra), després d’un temps i de diferents experiències tant personals com musicals, tot va tornar al seu camí natural. L’Oscar i l’Isma, 2 músics experimentats, van reprendre el projecte Amígdala al 2009 amb forces renovades i moltes idees al cap. Partint del coneixement comú, les lletres i la música anaven agafant forma i força. La gran quantitat d’influències musicals,(pop-rock alternatinu,tant en castellà com anglo-saxó i francès),i els no prejudicis van fer que les cançons agafessin personalitat pròpia, tant en la part musical com a les lletres que sempre parlen d’experiències i vivences personals. Guitarres amb força i ritmes a mig temps, combinades amb gran passió fan que aquest projecte sigui elèctric i emocional. La particularitat d’aquest grup és, per sobre de tot, que es tracta d’un duet, però amb tanta energia que sembla que escoltem un grup de 5 músics.

-Activitat gratuïta-

Share

Comments are closed.