ARCHIVO DE PERFORMANCE’S Y LA NUEVA BABILONIAARXIU DE PERFORMANCE’S I LA NOVA BABILÒNIA

ARXIU DE PERFORMANCE'S I LA NOVA BABILÒNIA

“(…) La Unión Europea puede ser considerada una de las regiones mundiales, en el sentido de que comprende una red de países adyacentes que comparten lazos culturales, económicos y políticos. (…) La emergencia de estos países puedepresagiar nuevas jerarquías lingüísticas (…) “. 

“(…) La movilidad fluctuante e incesante de la población, sin respetar ningún horario, sin domicilio fijo, el ser humano descubrirá una vida nómada (…).” 

La Nueva Babilonia es el nombre de la serie de performances que se llevarán a cabo diferentes días durante la duración de la exposición. La serie tratará temas como lenguas, estados, nacionalidades y movimientos sociales.

Helena Kotnik, nacida en 1986 en Girona, de familia sabadellense y pequeño origen austriaco. Estudió Bellas Artes en Barcelona y Viena, donde mantiene contacto. Su obra comprende básicamente la performance y el dibujo. Las performances (trabajo que se muestra en el Estruch) suelen tratar temas relacionados la lengua y se visualizan en formato de discurso / conferencia, acompañadas siempre de un notebook. La mayoría de su trabajo ha sido llevado a cabo en Cataluña y en Viena.

ARXIU DE PERFORMANCE'S I LA NOVA BABILÒNIA

 “(…) la Unió Europea pot ser considerada una de les regions mundials, en el sentit que comprèn una xarxa de països adjacents que comparteixen llaços culturals, econòmics i polítics. (…) l’emergència d’aquests països pot presagiar noves jerarquies lingüístiques (…)”.

“(…) La mobilitat fluctuant i incessant de la població, sense respectar cap horari, sense cap domicili fix, l’ésser humà descobrirà una vida nòmada (…).”

La Nova Babilònia és el nom de la sèrie de performances que es portaran a terme diferents dies durant la durada de l’exposició. La sèrie tractarà temes com llengües, estats, nacionalitats i moviments socials.

Helena Kotnik, nascuda el 1986 a Girona, de família sabadellenca i petit origen austríac. Va estudiar Belles Arts a Barcelona i a Viena, on manté contacte. La seva obra comprèn bàsicament la performance i el dibuix. Les performances (treball que es mostra a l’Estruch) acostumen a tractar temes relacionats la llengua i es visualitzen en format de discurs/conferència, acompanyades sempre d’un notebook. La majoria del seu treball ha estat portat a terme a Catalunya i a Viena.

Share

Comments are closed.