Curso intensivo de circo a l’EstruchCurs intensiu de circ a l’Estruch

Curs intensiu de circ a l'Estruch

El cartel no puede ser mejor: un taller de circo especialmente pensado para niños y jóvenes de 6 a 14 años (divididos en dos grupos, por franjas de edad), donde pueden aprender disciplinas diversas como acrobacia, bola de equilibrios, malabares , trapecio y técnicas de payaso con profesores de la prestigiosa Escuela Rogelio Rivel. Por arte de magia, L’Estruch se convierte en carpa para hacer llegar la ilusión del circo a quienes sólo lo conocen como espectadores, pero que tienen ganas de experimentar lo que se siente en medio de la pista.

Sabadell forma parte de la Red de Ciudades Amigas del Circo, que trabaja para promover este arte y atraer nuevos públicos.

Los Talleres de Circo se harán del 28 de junio al 23 de julio de 2010 (de 10 a 12 de la mañana) en el Estruch.

La inscripción se formalizará a partir del mes de abril, llamando al Estruch en el tel. 93717 25 71 o por mail: estruch@ajsabadell.cat

Curs intensiu de circ a l'Estruch

El cartell no pot ser millor: un taller de circ especialment pensat per a infants i joves de 6 a 14 anys (dividits en dos grups, per franges d’edat), on poden aprendre disciplines diverses com acrobàcia, bola d’equilibris, malabars, trapezi i tècniques de pallasso amb professors de la prestigiosa Escola Rogelio Rivel. Per art de màgia, L’Estruch es converteix en carpa per fer arribar la il·lusió del circ als qui només el coneixen com a espectadors,. Però que tenen ganes d’experimentar el que se sent enmig de la pista.

Sabadell forma part de la Xarxa de Ciutats Amigues del Circ, que treballa per promoure aquest art i atraure nous públics.

Els Tallers de Circ es faran del 28 de juny al 23 de juliol de 2010 (de 10 a 12 del matí) a l’Estruch.

La inscripció es formalitzarà a partir del mes d’abril, trucant a l’Estruch al tel. 93 717 25 71 o per mail: estruch@ajsabadell.cat

Share

Comments are closed.