En la orilla de la mar – Elisenda RenomA la vora de la mar – Elisenda Renom

Día: 21.12.12
Hora: 21:00
Precio: 5 €

La actriz y creadora sabadellense Elisenda Renom reflexiona sobre las tradiciones y los espacios perdidos en un espectáculo hecho de recortes de recuerdos, sonidos, músicas y palabras.

A orillas del mar es una reflexión en voz alta sobre las tradiciones que se transmiten por herencia de madres a hijas y de hijas a nietas, sobre los espacios perdidos, la belleza de las cosas, Dios, el amor y la necesidad de reinventarse una y otra vez. La actriz y creadora sabadellense Elisenda Renom expresa su deseo de compartir un espacio de presencia, de sensaciones, de sonidos, de recuerdos, de músicas y de palabras que surgen del silencio y que van cogiendo fuerza al hacerse más visibles y presentes ante los ojos del público.

Dia: 21.12.12
Hora: 21:00
Preu: 5 €

L’actriu i creadora sabadellenca Elisenda Renom reflexiona sobre les tradicions i els espais perduts en un espectacle fet de retalls de records, sons, músiques i paraules.

A la vora de la mar és una reflexió en veu alta sobre les tradicions que es transmeten per herència de mares a filles i de filles a nétes, sobre els espais perduts, la bellesa de les coses, Déu, l’amor i la necessitat de reinventar-se una vegada i una altra. L’actriu i creadora sabadellenca Elisenda Renom expressa el seu desig de compartir un espai de presència, de sensacions, de sons, de records, de músiques i de paraules que sorgeixen del silenci i que van agafant força en fer-se més visibles i presents davant dels ulls del públic.

Share

Comments are closed.