Éthiquette – ConcordanceÉthiquette – Concordance

Día: 29 de junio
Hora: 21h
Precio: 10€

Éthiquette es la segunda creación de la compañía francesa Concordance y representa una nueva incursión en la mezcla de disciplinas: danza aérea, teatro gestual y música a partir de unos instrumentos creados con material reciclado por el propio músico, que ya tanta espectacularidad y poesía dieron a Palarbre, su primer montaje. Esta vez la bailarina Maud Payen, el músico Adil Kaced y la escritora Maud Perraud han propuesto sumergir al público en un sentimiento bien conocido y no suficientemente explorado: el de culpabilidad.
El trabajo de Concordance quiere evitar una visión demasiado personalista y por eso pasea por la obra del filósofo y psicólogo Paul Diels.

Ficha artística
Coreografía e interpretación: Maud Payen
Composición musical, caligrafía e interpretación: Adil Kaced
Textos: Maud Perraud

Espectáculo realizado en residencia en l’Estruch

Dia: 29 de juny
Hora: 21h
Preu: 10€

Éthiquette és la segona creació de la companyia francesa Concordance i representa una nova incursió en la barreja de disciplines: dansa aèrea, teatre gestual i música a partir d’uns instruments creats amb material reciclat pel propi músic, que ja tanta espectacularitat i poesia van donar a Palarbre, el seu primer muntatge. Aquesta vegada la ballarina Maud Payen, el músic Adil Kaced i l’escriptora Maud Perraud s’han proposat submergir el públic en un sentiment ben conegut i no prou explorat: el de culpabilitat. El treball de Concordance vol evitar una visió massa personalista i per això passeja per l’obra del filòsof i psicòleg Paul Diel.

Fitxa artística
Coreografia i interpretació: Maud Payen
Composició musical, caligrafia i interpretació: Adil Kaced
Textos: Maud Perraud

Espectacle realitzat en residència a l’Estruch

Share

Comments are closed.