Irish Circus Live Electronics Ensemble Irish Circus Live Electronics Ensemble

Día: 01 de febrero
Hora: 22 H
Precio: gratuito

Irish Circus Live Electronics Ensemble

Irish Circus Live Electronic Ensemble (ICLEE)” es un grupo internacional y multidisciplinario de creadores y experimentadores sonoros, con sede en la ciudad de Barcelona, que en su propuesta nos invitan a una experiencia de escucha multifocal, compuesta de fragmentos memorables de obra autores contemporáneos, gestionados por un algoritmo implementado en una máquina de Turing en tiempo real y combinados con elementos de performance y audiovisual. Utilizando ciclos concurrentes “ICLEE” materializa en un contexto nuevo las múltiples posibilidades de una mixtura de fragmentos, cada uno de ellos con su propio centro de atención.

Un circo para reflejar nuestro entorno. ICLEE son: Lina Bautista, José Manuel Berenguer, Beatriz Carrillo, Alex Geell, Laura Llaneli, Ana Paula Santana, Pía Sommer y Renato Souza.

Dia: 01 de febrer
Hora: 22 H
Preu: gratuït

Irish Circus Live Electronics Ensemble

Un circ de recirculació concurrent que reflecteix el nostre entorn. “Irish Circus Live Electronic Ensemble (ICLEE)” és un grup internacional i multidisciplinari de creadors i experimentadors sonors, amb seu a la ciutat de Barcelona, que en la seva proposta ens conviden a una experiència d’escolta multifocal, composta de fragments memorables d’obra autors contemporanis, gestionats per un algorisme implementat en una màquina de Turing en temps real i combinats amb elements de performance i audiovisual.
Utilizando cicles concurrents “ICLEE” materialitza en un context nou les múltiples possibilitats d’espècies, barreja de fragments, cada un d’ells amb el seu propi centre d’atenció.

Un circ per reflectir el nostre entorn. ICLEE són: Lina Bautista, José Manuel Berenguer, Beatriz Carrillo, Alex Geell, Laura Llaneli, Ana Paula Santana, Pla Sommer i Renato Souza.

Share

Comments are closed.