Mecal al aire libreMecal a l’aire lliure

Día: 19 de junio
Hora: 22h
Precio: Gratuito

SOY UNA CHICA!
Documental, 15 ‘, Países Bajos, 2010
Director: Susan Koen
Cualquier chica de 13 años sueña con un chico guapo y difícil de conseguir. La Joppe no es diferente, y por eso pregunta a su amiga como pedir para salir al Brian. Pero como debería decirle que nació chico?

EL DESCANSO
Animación, 8 ‘, Francia, 2011
Director: Pierre Docus
En una trinchera durante la Primera Guerra Mundial, un soldado francés queda paralizado de miedo. Su mente desconecta de la realidad y escapa a un mundo donde las guerras se luchan entre juguetes.

DIOSES – GHOST
Videoclip, 5 ‘

EL PROGRAMA DEL CENTRIFUGADO DE CEREBRO
Documental, 7 ‘, Alemania, 2010
Director: Till Nowak
“Centrifuge Brain Project” es un experimento científico que comenzó en la década de 1970. Consiste en un parque de atracciones que mejora la capacidad de la gente. El Dr. Laslowicz explica el proyecto. Cree que los problemas humanos se pueden solucionar después de hacer pasar por un centrifugado a 20.000 caballos de fuerza.

EL PEQUEÑO NAZI
Ficción, 13 ‘, Alemania, 2010
Director: Petra Lúschow
Como cada año, la familia Wölkel celebrará la Navidad en casa la abuela, pero les espera una sorpresa desagradable: la abuela Wölkel ha dejado que la Navidad nazi de su niñez retorne a la vida. Esto seguramente no sería un problema si no fuera porque tienen un invitado de Israel que llega hoy. si hay algo que no gustaría nada a la familia es que se les considerara nazis, pero un solo hecho monstruoso les ayuda a negar la verdad.

CUATRO OJOS
Animación, 9 ‘, Francia, 2010
Director: Jean-Claude Rozec
La extrema miopía del Arnaud significa que debe llevar gafas. Al Arnaud no le gustan las horribles gafas, y prefiere el mundo borroso y proteico de su miopía, un mundo poblado por monstruos y otras criaturas fantásticas conjuradas por su imaginación …

DUCK SAUCE – BIG BAD WOLF
Videoclip, 3 ‘

Dia: 19 de juny
Hora: 22h
Preu: Gratuït

SÓC UNA NOIA!
Documental, 15′, Països Baixos, 2010
Director: Susan Koenen
Qualsevol noia de 13 anys somnia amb un noi maco i difícil d’aconseguir. La Joppe no és diferent, i per això pregunta a la seva amiga com demanar per sortir al Brian. Però com hauria de dir-li que va néixer noi?

EL DESCANS
Animació, 8′, França, 2011
Director: Pierre Docus
En una trinxera durant la Primera Guerra Mundial, un soldat francès resta paralitzat de por. La seva ment desconnecta de la realitat i escapa a un món on les guerres es lluiten entre joguines.

DEUS – GHOST
Videoclip, 5′

EL PROGRAMA DEL CENTRIFUGAT DE CERVELL
Documental, 7′, Alemanya, 2010
Director: Till Nowak
“Centrifuge Brain Project” és un experiment científic que va començar a la dècada de 1970. Consisteix en un parc d’atraccions que millora la capacitat de la gent. El Dr. Laslowicz explica el projecte. Creu que els problemes humans es poden solucionar després de fer passar per un centrifugat a 20.000 cavalls de força.

EL PETIT NAZI
Ficció, 13′, Alemanya, 2010
Director: Petra Lúschow
Com cada any, la família Wölkel celebrarà el Nadal a casa l’àvia, però els espera una sorpresa desagradable: l’àvia Wölkel ha deixat que el Nadal nazi de la seva infantesa retorni a la vida. Això segurament no seria un problema si no fos perquè tenen un convidat d’Israel que arriba avui. si hi ha alguna cosa que no agradaria gens a la família és que se’ls considerés nazis, però un sol fet monstruós els ajuda a negar la veritat.

QUATRE ULLS
Animació, 9′, França, 2010
Director: Jean-Claude Rozec
L’extrema miopia de l’Arnaud significa que ha de dur ulleres. A l’Arnaud no li agraden les horribles ulleres, i prefereix el món borrós i proteic de la seva miopia, un món poblat per monstres i altres criatures fantàstiques conjurades per la seva imaginació…

DUCK SAUCE – BIG BAD WOLF
Videoclip, 3′

Share

Comments are closed.