MEDITERRÀNIA – CANTS AL VENTMEDITERRÀNIA – CANTS AL VENT

PRECIO: 5€

El concierto-espectáculo se balancea al ritmo de las olas con temas tan conocidos como La Gaviota, Mediterráneo, Ma liberté y la tradicional ‘O, sole mio!, Entre muchos otros.

Bajo la dirección coral de Gemma Fernández, la dirección escénica de Gemma Matas, y con guión de Esther Fernández, el concierto-espectáculo Crucero por el Mediterráneo, de la coral Cantos al Viento, se balancea al ritmo de las olas con temas tan conocidos como La gaviota, Mediterráneo (Serrat), Ma liberté (Moustaki) y la tradicional ‘O, sole mio!, entre muchos otros. El ‘crucero’ pasa por puertos musicales de Baleares, Francia, Italia, Grecia, Israel y Turquía, y finaliza en Egipto, momento en el que el grupo Colores de Oriente interpretará la danza del vientre.

FICHA ARTÍSTICA

Olga Armengol, Luís Valverde, Jesús Fernández, intérpretes

Gemma Matas, dirección escénica

Gemma Fernández, dirección y coordinación general

PREU: 5€ 

El concert-espectacle es balanceja al ritme de les onades amb temes tan coneguts com La Gavina,MediterráneoMa liberté  i la tradicional ‘O, sole mio!, entre molts d’altres.

Sota la direcció coral de Gemma Fernández, la direcció escènica de Gemma Matas, i amb guió d’Esther Fernández, el concert-espectacle Creuer per la Mediterrània, de la coral Cants al Vent, es balanceja al ritme de les onades amb temes tan coneguts com La gavina, Mediterráneo (Serrat), Ma liberté (Moustaki) i la tradicional ‘O, sole mio!, entre molts d’altres. El ‘creuer’ passa per ports musicals de les Balears, França, Itàlia, Grècia, Israel i Turquia, i finalitza a Egipte, moment en el qual el grup Colors d’Orient interpretarà la dansa del ventre.

FITXA ARTÍSTICA

Olga Armengol, Luís Valverde, Jesús Fernàndez, intèrprets

Gemma Matas, direcció escènica

Gemma Fernàndez, direcció i coordinació general


Share

Comments are closed.