Presentación de la publicación Qué hacer en Sabadell de Dario ReinaPresentació de la publicació Què fer a Sabadell de Dario Reina

Jueves 19 de abril de 2012

En La Mirada arte de bolsillo

c. Arrabal de Dentro, 16 Sabadell

a partir de las 19 h

Presentación de la publicación Qué hacer en Sabadell de Dario Reina

Con la intervención de Oscar Abril Ascaso (Nauestruch) y música de Lluís Oliva

El proyecto “¿Qué hacer en Sabadell?” del artista Dario Reina fue un proyecto en residencia en NauEstruch, el esulta del cual se presenta ahora en su libro-catálogo.

El proyecto consistió en un seguimiento exhaustivo por parte de Dario Reina de la programación cultural de Sabadell (teatro, música, danza, imagen, presentaciones de libros, actos de fiesta mayor, inauguraciones, espectáculos infantiles …) durante todo el mes de mayo de 2010. A lo largo de este tiempo, Reina vivió en un apartamento de L’Estruch y recogía toda la información de la vida cultural sabadellense mediante la revista Salimos de Sabadell. Reina fue a tantos eventos como le fue posible, constituyendo una inmersión total en la vida de nuestra ciudad durante treinta días.

La motivación del proyecto proviene de la voluntad de desarrollar una propuesta de acción directa e intensiva en el marco de Sabadell como espacio de trabajo. Durante el desarrollo de la propuesta, el proyecto se fue expresando en una especie de calendario collage que estuvo expuesto a NauEstruch, un gran esquema en una pared de seis metros-formado por fotografías, apuntes, anécdotas, recortes de periódico y vivencias- como resultado visual de la experiencia,

El proyecto nació del taller de creación “Jugarse la vida” de Marc Vives y David Bestué, que tuvo lugar en NauEstruch los meses de febrero y marzo de 2010. Qué hacer en Sabadell fue, posteriormente, seleccionado dentro de la convocatoria de proyectos de edición 2011 de la Sala de Arte Joven para hacer una publicación. Esta publicación se ha realizado en el marco de la convocatoria de proyectos de edición 2011 de la Sala de Arte Joven de la Dirección General de Juventud. Ha recibido el apoyo de un proceso de tutoría a cargo de Bisdixit y de la coordinación de Oriol Fontdevila, Marta Vilardell y Txuma Sánchez.

http://saladartjove.cat/i/activitat/què-fer-sabadell

Dijous 19 d abril de 2012

A La Mirada art de butxaca

c. Raval de Dins, 16 Sabadell

a partir de les 19 h

Presentació de la publicació Què fer a Sabadell de Dario Reina

Amb la intervenció d’Oscar Abril Ascaso (Nauestruch) i música de Lluís Oliva

El projecte “Què fer a Sabadell” de l’artista Dario Reina va ser un projecte en residència a NauEstruch, el esultat del qual es presenta ara en el seu llibre-catàleg.

El projecte va consistir en un seguiment exhaustiu per part de Dario Reina de la programació cultural de Sabadell (teatre, música, dansa, imatge, presentacions de llibres, actes de festa major, inauguracions, espectacles infantils…) durant tot el mes de maig de 2010. Al llarg d’aquest temps, Reina va viure en un apartament de L’Estruch i recollia tota la informació de la vida cultural sabadellenca mitjançant la revista Sortim de Sabadell. Reina va anar a tants actes com li va ser possible, constituint una immersió total en la vida de la nostra ciutat durant trenta dies.

La motivació del projecte prové de la voluntat de desenvolupar una proposta d’acció directa i intensiva en el marc de Sabadell com a espai de treball. Durant el desenvolupament de la proposta, el projecte es va anar expressant en una mena de calendari collage que va estar exposat a NauEstruch,  un gran esquema en una paret de sis metres -format per fotografies, apunts, anècdotes, retalls de diari i vivències- com a resultat visual de l’experiència,

El projecte va néixer del taller de creació “Jugar-se la vida” de Marc Vives i David Bestué, que va tenir lloc a NauEstruch els mesos de febrer i març de 2010.  Què fer a Sabadell va ser, posteriorment, seleccionat dins la convocatòria de projectes d’edició 2011 de la Sala d’Art Jove per fer una publicació.  Aquesta publicació s’ha realitzat en el marc de la convocatòria de projectes d’edició 2011 de la Sala d’Art Jove de la Direcció General de Joventut. Ha rebut el suport d’un procés de tutoria a càrrec de Bisdixit i de la coordinació d’Oriol Fontdevila, Marta Vilardell i Txuma Sánchez.

http://saladartjove.cat/i/activitat/què-fer-sabadell

Share

Comments are closed.