PROPOSTES CONSCIENTSPROPOSTES CONSCIENTS

PROGRAMA PÚBLICO
04 de noviembre 2011
Exposición

Este viernes NauEstruch presenta, como aperitivo a su performance del sábado, una exposición documental en torno al proyecto Programa Público del colectivo Propuestas conscientes.

Propuestas conscientes es un colectivo de artistas y creadores escénicos que se reúnen en el verano 2009 para establecer una estructura que permita desarrollar empresas experimentales y de investigación teatral, de forma paralela y puntual (o no) al propio trabajo artístico individual . No se trata de una compañía estable ni de una productora convencional. La especificidad y la motivación de las propuestas conscientes es la búsqueda y la investigación teatrales (ya sea de forma práctica como teórica), y nacen con la intención de poder dar lugar a todo tipo de manifestaciones de base performativa sin excepción: teatro, performance , danza, conciertos, conferencias, seminarios, exposiciones, festivales, etc. Al inicio de propuestas conscientes el colectivo está formado por Oriol Nogues, Marc Navarro y Silvia Delagneau con la colaboración de Eudald Magri y Bárbara Rojo.

PROGRAMA PÚBLIC
4 novembre 2011
Exposició

Aquest divendres NauEstruch presenta, com a aperitiu a la seva performance de dissabte, una exposició documental a l’entorn del projecte Programa Públic del col.lectiu Propostes conscients.

Propostes conscients és un col·lectiu d’artistes i creadors escènics que es reuneixen l’estiu 2009 per establir una estructura que permeti desenvolupar empreses experimentals i de recerca teatral, de forma paral·lela i puntual (o no) al propi treball artístic individual. No es tracta d’una companyia estable ni d’una productora convencional. L’especificitat i la motivació de les propostes conscients és la recerca i la investigació teatrals (ja sigui de forma pràctica com teòrica), i neixen amb la intenció de poder donar lloc a tot tipus de manifestacions de base performativa sense excepció: teatre, performance, dansa, concerts, conferències, seminaris, exposicions, festivals, etc. A l’inici de propostes conscients el col·lectiu està format per Oriol Nogues, Marc Navarro i Silvia Delagneau amb la col·laboració d’Eudald Magri i Bàrbara Roig.


Share

Comments are closed.