SAUNTERER – Colectivo Ameno

 

Colectivo Ameno presenta Saunterer

www.colectivoameno.com

 

FITXA ARTÍSTICA:Creació i interpretació: Marc Rodrigo//Direcció: María Stoyanov//Assistència en el moviment: Diana Gadish//Marc filosòfic: Santiago López Petit i  Pressentiments d’Espai en Blanc//Fotografia: Natalia Lucía Legarreta

 

SINOPSI:

Saunterer és una performance basada en la filosofia de Santiago López Petit i en els Pressentiments d’Espai en Blanc. Un gest radical d’algú que vol fer del seu voler viure un desafiament col-lectiu. D’algú que vol alliberar-se del que la realitat l’obliga a ésser, que vol deixar d’ ésser la marca en la què ens hem convertit. Obrir forats per poder respirar , encendre focs en la nit.

 

Saunterer es una performance basada en la filosofía de Santiago López Petit y en los Presentimientos de Espai en Blanc.  Un gesto radical de alguien que quiere hacer de su querer vivir un desafío colectivo. De alguien que quiere liberarse de lo que la realidad le obliga a ser, que quiere dejar de ser la marca en la que nos hemos convertido. Abrir agujeros para poder respirar, encender fuegos en la noche.